martedì 8 settembre 2009

In viata risipim anii, iar la moarte cersim clipe.

V'ati gandit vreodata ca trecem prin viata fara sa ne dam seama?
Suntem mai tot timpul incruntati, suparati ... Oare din ce cauza?
Mi'am dat seama ca viata mea s'a ars degeaba pana acum...
Nu am realizat mai nimic...defapt...Nu am inteles mai nimic ...
Uff! Am fost prea ocupata sa invat, sa incerc sa nu dezamagesc persoanele dragi ...
Dar nu m'am gandit niciodata la cat de important e sa traiesti fiecare clipa ca si cum ar fii ultima ... Abia acum am realizat ca nu sunt nemuritoare, ca totul are un inceput, dar si un sfarsit...Care e tot mai aproape ...
Probabil ca tot ce am scris pana acum ti se pare o tampenie, probabil crezi ca am luat'o razna...
Si poate ca ai dreptate.
Dar azi, am revazut o cunostinta veche, o doamna cam la 52 de ani...Care mi'a dat de gandit spunandu'mi " Ei bine, ma bucur ca te'am revazut.Probabil maine nu o sa mai fiu...Nu se stie niciodata."

...voua cum vi s'a parut viata voastra pana acum?
Mie mi se pare ca timpul a trecut prea repede...

Nessun commento:

Posta un commento