lunedì 7 settembre 2009

Cum ar fi fost daca ...

Cum ar fi fost daca m-as fi intors atunci cand mi-ai spus sa plec, daca nu auzeam cuvintele
cum ma gonesc nemiloase, ci inima ta cum ma minte si ma cheama inapoi?
Cum ar fi fost daca lasam sa plang tare, si nu zambeam ipocrit a nepasare?
Cum ar fi fost daca iti asezai cerul langa cerul meu, daca mutai marea langa lacul meu,
daca pictai viata mea in culorile tale, daca viata ta o includea si pe a mea?




...am incercat sa aflu cum ar fi fost, visand. Si multe nopti la rand imi asezam capul pe perna,
adormeam cu tine in gand, incercand sa imi dau seama cum ar fi fost viata mea
cu tine aproape ...Imi doaream doar un vis care sa imi arate... Sa ma faca sa inteleg. Iar in cele din urma, am crezut ca am aflat.
Dar timpul a trecut si de fapt ... Nu stiu cum ar fi fost daca ... Nu stiu cum ar fi fost cu tine pana mai tarziu in viata mea ... Si nici macar in vis nu am putut afla.

Nessun commento:

Posta un commento