martedì 8 settembre 2009

Am scris iubire? .. Citeste disperare...

…Fiind departe, descpar ca te iubesc mai mult decat as fi crezut vreodata.E ca un vant care se ridica si dispare, care crezi ca e numai o adiere jucausa si deodata inima se pleaca in fata lui, la fel ca o salcie in furtuna.Te iubesc, inima a inimii mele, liniste unica in tot ce e agitatie, te iubesc pe tine, care auzi daca unei flori ii este sete si daca a obosit timpul, te iubesc si dragostea mea navaleste din mine ca pe o poarta deschisa chiar acum, spre o gradina necunoscuta.Iubirea e o floare al carui parfum te imbata, te face sa fii fericita si sa uiti toate peripetiile din trecut, iar fericirea e doar un amestec de iluzii,sperante,incredere in oameni si in tine insuti,apoi de dragoste si prietenie..”Da TE IUBESC…Am scris iubire?..Iarta..citeste disperare. Am scris iubire?..Iarta ..citeste speranta..Suntem uniti de-o acolada nevazuta intre pamant si stele si din maini lasam deseori in Univers sa cada perle de foc si argintate margele.Viata ne-a adunat in jurul ei pentru a fi partasi atat la fericire, cat si la durere.Sa fim totusi buni si sinceri si toate vor veni del a sine, pentru ca sufletul e sacru si viata inseamna vis, iar visul doar speranta.Incearca si gandeste-te la mine ca la o stea desprinsa din tine so dusa in intunericul fara fund al durerii.In jurul meu incep sa se prabuseasca incetul cu incetul ultimele fortarete ale sperantei. Afirmam ca suntem oameni?..Suntem doar niste roboti programati sa urmam intru-totul comenzile destinului.Ce-o hotari el!Nici lumea si nici noi, caci inaintea tuturor trece destinul si, impotriva lui, nu se poate lupta.Fiecare paseste pe aceste trepte ale vietii:fericire,tristete,moarte, simte si sufera pentru el insusi si pentru ceilalti.Toate aceste trepte constituie un carusel urias, infricosator, de fapt..totu-i un joc om care doar odata avem dreptul sa jucam si noi….

Textul de mai sus l'am extras dintr'o carte numita "Dramele Adolescentilor" ...
Povestea m'a impresionat foarte mult, pentru ca m'i se potriveste.
Si m'am gandit sa o postez :D.

1 commento: